Ett vitt år - bara timmar kvar...

Klockan 12 lunch imorgon nyårsafton har jag (förmodligen) klarat av att ha ett vitt år. Fyrverkerier är inköpta och första pilsnern är redo för öppning.

12 timmar kvar alltså !

Sjukt.

När man blir lite vuxen säger man att åren går så fort. Man kan få detta faktum att verka i förmån för en själv. Om man till exempel tränar måndag och onsdag varje vecka och ett år vips går fort så har man tränat 100 gånger! Vanor ger ganska bra utdelning när tycker att tiden flyger iväg, om ni förstår vad jag menar.

Jag skall försöka skaffa mig ett par tre stycken nya vanor, några bra tillsammans med de dåliga...

Nu är det the final count-down!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0