Utan grogg i 3 månader!

Jepp då är det 3 månader som man har left utan den jästa drycken vin och statistiskt ser det ut som följer:

Ny halvfärsk statistik för månaden mars:

Θ Ingen sprit under mars (heller). Däremot upptäckte jag att HTH innehåller alkohol. Mest för utvärtes bruk alltså.
Θ Jag var på en fest och hade skitkul. Jag körde. Folk brydde sig inte nämnvärt utan tyckte det var ok.
Θ 1,7 % smalare midja (i mars alltså, sen 1/1 = 5,8%)
Θ 0,5 % minskad vikt (i mars alltså, sen 1/1 = 2%)
Θ Åt 2-3 gånger i veckan 3 lagade mål om dagen. Annars lagad frukost och lunch samt mackor på kvällen.
Θ Jag dricker läsk nästan alls under mars, möjligen light-läsk till lunchen.
Θ Månaden mars var hel snacks-fri alltså inga chips osv eller sånt som finns i påsar som liknar chips.
Θ Träning i genomsnitt 3 ggr / vecka
Θ Kondisen har gått upp, orkar mera har börjat gå en timme då och då, dock i slutet av mars. Klarar träningen bättre och bättre.
Θ Sömnen varierar mindre, är rätt trött ibland men då lägger jag mig och sover.
Θ En tesked socker (struken) i te, inget socker i kaffe. Te på morgonen, kaffe from 9 tom resten av dagen.
Θ Humör - Lite stressigt på jobbet, men ok i humöret, om man får säga det själv...
Θ Peppningen från folk håller till viss del i sig, tackar för stödet såklart!
Θ En kommentar: "Jag kan ta den med mig igen!" om flaskan med finsprit som jag fick till skänks av en släkting när han fick höra vad som gällde; inte kul kommentar faktiskt. :-)

Var på pubkonsert härom dagen. Beställde en apelsinjuice. Fick en glasflaska apelsinläsk. 29 spänn. Jo tjena... en sån i veckan blir 1500 kr på ett år tänkte jag och *suck* betalade. Inte fan har jag råd att vara nykter...

Kommentarer
Postat av: vitkor

Med risk för att det skulle avslöja för mycket av din anonymitet hade det nog varit intressant att känna till din ungefärliga ålder, för att kunna relatera bättre till ett sånt här hälsoprojekt.



När borde man ta ett vitt år i livet? Man hade ju ett par i början och det gick ju bra. Men å andra sidan var man inget vidare på att dansa då.

2011-04-07 @ 15:13:58
URL: http://rocky.vitkor.se
Postat av: KJEH

Fråga inte mig. Alltså när man ska ha ett vitt år. Det är som sagt inget för amatörer heller...

Man får nog känna efter själv. Man väljer själv vad man vill spendera sin tid på.



Min ålder är nästan precis mellan din och asons, om du nu måste veta.

2011-05-25 @ 01:53:53
URL: http://ettvittar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0